четвер, 27 листопада 2014 р.

ПОСІБНИК

«АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ»
Методична розробка «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії» розглянута у редакції журналу «Хімія» і буде надрукована у форматі книги у листопаді 2014 р.

Передмова

        Пропонований посібник складається з теоретичної та практичної частин. Метою пропонованого посібника є допомогти вчителю в активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії.
        Теоретична частина містить форми розвитку пізнавальних інтересів – ефективний шлях до підвищення пізнавальної активності учнів у процесі навчання, що характеризується бажанням навчатися, мислити, оволодівати знаннями.
       Практична частина містить розділ «Вода», що відповідає новій програмі з хімії на 2015-2016 навчальний рік для 7 класу.
       Для активізації розумової діяльності учнів, необхідно вирішити такі основні завдання:
- вибрати форму роботи на уроці, яка здатна зацікавити учня з будь-яким рівнем підготовки;
- залучати клас до сумісного процесу пізнання;
- визначити кожному учню частку загальної проблеми, яка б була йому під силу, реалізуючи диференційований підхід до навчання.
       Тому завданнями посібника передбачено гуманізацію (диференціацію задач і вправ за критеріальними рівнями) та демократизацію процесу навчання, яка полягає у вільному виборі учнем посильного рівня та врахуванні його природних задатків і можливостей.
       Призначається посібник для вчителів середньої школи з метою активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії, стимулюванні творчого самовдосконалення учнів, їх творчої активності, практичного розуміння, підвищення у них інтересу до предмета.

Немає коментарів:

Дописати коментар