«АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ»
Методична розробка «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії» розглянута у редакції журналу «Хімія» і буде надрукована у форматі книги у листопаді 2014 р.
Передмова
Пропонований посібник
складається з теоретичної та практичної частин. Метою пропонованого посібника є
допомогти вчителю в активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії.
Теоретична частина містить
форми розвитку пізнавальних інтересів – ефективний шлях до підвищення
пізнавальної активності учнів у процесі навчання, що характеризується бажанням
навчатися, мислити, оволодівати знаннями.
Практична частина містить
розділ «Вода», що відповідає новій програмі з хімії на 2015-2016 навчальний рік
для 7 класу.
Для активізації розумової
діяльності учнів, необхідно вирішити такі основні завдання:
- вибрати форму роботи на уроці, яка здатна зацікавити учня з будь-яким
рівнем підготовки;
- залучати клас до сумісного процесу пізнання;
- визначити кожному учню частку загальної проблеми, яка б була йому під
силу, реалізуючи диференційований підхід до навчання.
Тому завданнями посібника
передбачено гуманізацію (диференціацію задач і вправ за критеріальними рівнями)
та демократизацію процесу навчання, яка полягає у вільному виборі учнем
посильного рівня та врахуванні його природних задатків і можливостей.
Призначається посібник для
вчителів середньої школи з метою активізації пізнавальної діяльності учнів на
уроках хімії, стимулюванні творчого самовдосконалення учнів, їх творчої
активності, практичного розуміння, підвищення у них інтересу до предмета.
Немає коментарів:
Дописати коментар