Доповідь
на
тему:
«Використання продуктивних
педагогічних технологій у навчально-виховному процесі з хімії»
Вступ
Організація інтерактивного навчання передбачає використання методів, які
дають змогу створити ситуації пошуку, ризику, сумніву, успіху, протиріччя,
переконання, співпереживання, задоволення чи смутку, аналізу та самооцінки
своїх дій. Інтерактивне навчання виявляється у співнавчанні та взаємонавчанні,
результатом якого є встановлення взаєморозуміння між учнями в класному
колективі. На таких уроках формуються вміння приймати виважені рішення,
колективно вирішувати проблему; бажання виконувати творчі завдання,
розширювати спілкування з іншими людьми. У практиці навчання хімії за
інтерактивними методами учні вчаться:
•
чітко
висловлювати свою або колективну думку, регламентуючи при цьому час;
•
обговорювати
проблему та підбивати підсумки;
•
акумулювати
ідеї за короткий проміжок часу;
•
займати чітку
позицію;
•
обґрунтовувати
свою відповідь;
•
аналізувати
випадок, ситуацію;
•
дотримуватися
толерантності під час дискусії;
оцінювати вчинок, діяльність,
викладаючи аргументи обвинувачення чи захисту.
Немає коментарів:
Дописати коментар