четвер, 27 листопада 2014 р.

Участь у конференції


Доповідь
на тему:
 «Використання продуктивних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі з хімії»


Вступ
Організація інтерактивного навчання передбачає використан­ня методів, які дають змогу ство­рити ситуації пошуку, ризику, сумніву, успіху, протиріччя, пере­конання, співпереживання, задо­волення чи смутку, аналізу та са­мооцінки своїх дій. Інтерактивне навчання вияв­ляється у співнавчанні та взаємонавчанні, результатом якого є встановлення взаєморозуміння між учнями в класному колективі. На таких уроках формуються вміння приймати виважені рішен­ня, колективно вирішувати проб­лему; бажання виконувати творчі завдання, розширювати спілку­вання з іншими людьми. У практиці навчання хімії за інтерактивними методами учні вчаться:
          чітко висловлювати свою або колективну думку, регламенту­ючи при цьому час;
          обговорювати проблему та підбивати підсумки;
          акумулювати ідеї за короткий проміжок часу;
          займати чітку позицію;
          обґрунтовувати свою від­повідь;
          аналізувати випадок, ситуацію;
          дотримуватися толерантнос­ті під час дискусії;
 оцінювати вчинок, діяльність, викладаючи аргументи обвинува­чення чи захисту.

Немає коментарів:

Дописати коментар